Lending Rederi AS frå Solund sin nye båt er rigget for fiskeri med snurrevad, ringnot og garn. Den er bygget med kombinerte fryserom- og RSW-kjøling. Båten er utviklet og prosjektert av Seacon og designet har fått betegnelsen SC38.
- MS Sulebas
- Bilder 3D
- Bilder
Lastekapasiteten for dette fartøyet er omlag 420 m3 med kombinert fryserom og RSW.
Skroget ble bygget av Riga Shipyard i Latvia og deretter taua til Solund for utrustning. Største delen av utrusting og ferdigstilling er utført innandørs i den nye skipshallen ved Solund Verft.
Fartøya er dei to fyrste i den nye generasjon kystnot- fartøy frå Seacon as. SC38 er vidareutvikling av det velprøvde designa SC34, som det er kontrahert totalt 9 fartøy av. Fleire av desse designa SC34 er utrusta ved verft i Sogn og Fjordane, med dyktige lokale underleverandørar. Solund Verft og reiarlag har vore delaktige i utviklinga av det nye tilskottet til kystnot - flåten, og Seacon er stolt over å kunne presentere SC38, som i dag står fram som det ypperste innan design, brukarvennligheit og eigenskapar innan denne flåtegruppa.
Både reiarlag, konstruktør og verft, samt hovudtyngda av underleverandørane har lokal tilknyting og adresse i Sogn og Fjordane.
https://seacon.no/index.php/fartoyserier/sc-38/ms-sulebas#sigProIdf3f72509e1
https://seacon.no/index.php/fartoyserier/sc-38/ms-sulebas#sigProIdab25e1cffd